Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

3 miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki. Po co sięgają konsumenci?

W 84 dni 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć.
Reklama

Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Dzięki istnieniu aplikacji wszystkie grupy klientów chętniej i częściej robią zakupy w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami: specjalnie dobranymi indywidualnymi promocjami w danym dniu oraz spersonalizowaną ofertę na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

W związku z uruchomieniem w aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł dzięki oferowaniu produktów dobieranych indywidualnie pod jednostkowe potrzeby danego klienta w specjalnych, niższych cenach.

Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:

  • ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
  • ser żółty plastry Królewski 135 g
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
  • parówki Berlinki 300 g
  • tuńczyk w kawałkach mix Marinero
  • świeży filet z piersi kurczaka
  • ser mozzarella Sotille Gusto
  • deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
  • pizza kurczak i pieczarki Donatello
  • krem Nutella.



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum