Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka

W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników.
Reklama

Od końca maja 2019 r. aplikacja żappka jest szeroko dostępna dla klientów.

– Zakładaliśmy, że na koniec 2020 roku z aplikacji żappka będzie korzystać ok. 3 mln użytkowników. Tymczasem, mimo panującej od marca pandemii, zainteresowanie aplikacją w ostatnich miesiącach rosło. Z pewnością przyczyniły się do tego wprowadzone w pierwszym półroczu nowe funkcjonalności – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.

W kwietniu sieć Żabka rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz”, dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację żappka, zapłaty za nie i odbioru bezpośrednio w sklepie. Obecnie usługa dostępna jest w 150 sklepach Żabka na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych Żabek w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. W odpowiedzi na oczekiwania klientów w najbliższych miesiącach planowane jest rozszerzenie usługi o kolejne sklepy w tych miastach, a także w Poznaniu.

Od połowy czerwca we wszystkich sklepach Żabka można korzystać także z nowej usługi Żappka Pay, czyli możliwości płacenia aplikacją żappka. Ma ona na celu usprawnienie i przyspieszenie procesu zakupowego przy kasie oraz łatwiejsze korzystanie z funkcjonalności dostępnych w aplikacji. Dzięki Żappka Pay jednym skanowaniem aplikacji można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji przygotowanych dla użytkowników żappki.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum