Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

30 tys. osób odwiedziło sklepy CCC, aby wziąć udział w spotkaniach gamingowych

CCC zakończyło właśnie tour po największych miastach w Polsce, którego uczestnikami byli influencerzy i gwiazdy biorące udział w kampanii Back To School Game Garage Playoffs. Spotkania gamingowe w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu przyciągnęły łącznie ponad 30 tysięcy fanów.
Reklama

Poza Smolastym w spotkaniach wzięły udział gwiazdy młodego pokolenia: Kaluch, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska oraz najwięksi influencerzy ze świata gamingu. Dodatkową niespodzianką dla uczestników spotkania w Krakowie był udział Roxie Węgiel.

Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszyły produkty światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum