Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

300 e-delikatesów musi zainwestować w nowe opisy sprzedawanych produktów

- Zgodnie z amerykańskimi danymi 80 proc. decyzji zakupowych powiązanych jest z internetem. Składają się na to zarówno zakupy w e-sklepach, jak i poszukiwanie informacji o produkcie poprzedzające zakup w sklepie stacjonarnym - powiedziała Elżbieta Hałas, sekretarz Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Reklama

W związku z wejściem w życie dyrektywy UE od 2014 r. wszyscy producenci żywności i suplementów diety, którzy oferują produkty w internecie, są zobowiązani dostarczyć klientowi pełną informację o produkcie identyczną z tą, jaką klienci znajdą na opakowaniu dostępnym na półce sklepowej. Podmioty, które muszą się dostosować do nowego prawa to 300 e-sklepów oferujących produkty FMCG oraz blisko 1200 aptek. Dzięki nowym przepisom klienci będą mieli do dyspozycji informacje poszerzone o innych użytkowników i ceny z porównywarek cenowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum