Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

300 sklepów SPAR w ciągu 4-5 lat

- W tym roku planujemy sfinalizować kolejne przejęcie w branży. Liczymy, że dzięki temu obroty Grupy mogą w następnym roku zwiększyć się o około 200 mln złotych. Jesteśmy zainteresowani zarówno przejęciami firm dystrybucyjnych jak i detalicznych, prowadzimy szereg rozmów w tym zakresie - powiedział Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol.
Reklama
W tym roku Bać-Pol chce otworzyć ok. 80 supermarketów SPAR. - 50 sklepów uruchomimy poprzez rozwój organiczny, kolejne 30 to będą przejęcia placówek i sieci działających na rynku - wyjaśnia prezes. - Bazując na własnych środkach finansowych w ciągu 4-5 lat jesteśmy w stanie otworzyć w Polsce przynajmniej 300 sklepów SPAR.

Według planu minimum do 2015 r. sieć SPAR ma mieć 300 sklepów, które będą generować ok. 1 mld zł przychodów ze sprzedaży. Zdaniem prezesa Bać-Polu na polskim rynku jest miejsce dla 1,5-1,6 tys. sklepów SPAR.

W przypadku sieci Słoneczko, spółka chce otwierać ponad 50 sklepów rocznie. Jak dodaje prezes, Bać-Pol będzie chciał rozwijać się głównie na obszarze, na którym już działa.

Czytaj więcej w serwisie portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.