Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 roku w Hotelu South Garden w Warszawie.
Reklama

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.

Do konkursu wpłynęły 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. 
Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki - laureat Grand Prix 2021.

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.

Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/nominowani/

NOMINOWANI 2022

e-Commerce B2B
• Tomasz Kołton, Współwłaściciel Pol-Poż.pl
• Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG

Dom i Ogród
• Jarosław Stępień, Dyrektor e-Commerce KLER
• Edyta Winkel, Dyrektor e-Commerce JURGA

Fashion
• Joanna Kwiatkowska, Vice CEO KUBOTA
• Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor e-Commerce TATUUM
• Marzena Pawłowska, CEO & Dyrektor e-Commerce PHU Zyzio & Zuzia
• Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i e-Commerce LANCERTO
• Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i marketingu MODIVO

FMCG
• Adam Jankowiak, Sales & Marketing Director Chocolissimo
• Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG BEE.pl
• Łukasz Smoliński, Prezes Zarządu DESEO

Sport/Hobby/Turystyka
• Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
• Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

Tech/RTV/AGD
• Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce LANTRE
• Piotr Wieruszewski, Prezes Zarządu SC ELECTRONICS

Cross-border
• Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
• Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

Innowacje
• Rafał Czernik, Członek Zarządu Allegro Pay, Allegro
• Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC

Long Term Cooperation
• Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
• Mariusz Serafin, e-Commerce Director LANCERTO
• Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu, Członek Zarządu ANSWEAR.COM

Omnichannel
• Jakub Gierszyński, E-commerce Sales Director Sephora
• Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC
• Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail MODIVO
• Łukasz Wiktor, Dyrektor Departamentu Omnichannel mBank SA

Najlepszy zespół e-commerce B2B
• SIG
• TIM S.A.

Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)
• TuZwierzaki.pl
• Visciola Fashion

Najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)
• Allegro
• Answear.com
• CCC
• EMPIK
• MODIVO
• Polskie Linie Lotnicze LOT
• Sephora


Partnerami Głównymi Konkursu są: Adyen, Allegro, Apifonica, Devire i Przelewy24. Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum