Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

3i: Dyskont Action to dobry biznes na trudne czasy

Niespożywczy dyskonter Action dobrze rozpoczął rok - sprzedaż wzrosła o ponad jedną czwartą, a sieć sklepów powiększyła się o trzydzieści placówek. Właściciel szyldu, 3i, jest przekonany, że Action będzie się rozwijać nawet w trudnych czasach.
Reklama

Choć otoczenie rynkowe jest trudne, Action prężnie się rozwija. Obroty sieci w pierwszym kwartale 2022 r. wzrosły o ponad jedną czwartą, do 1,8 mld euro - donosi holenderska gazeta Het Financieele Dagblad. 

W pierwszych miesiącach roku Action przyłączył 30 sklepów – w tym pierwsze cztery w hiszpańskim regionie Katalonii. W styczniu sieć przekroczyła już granicę 2000 sklepów w Europie.

W całym 2021 roku obroty Action wzrosły o 23%. Zysk operacyjny wzrósł o 36 % iw ciągu dwunastu miesięcy do 3 kwietnia osiągnął 932 mln euro. Dlatego 3i jest głęboko przekonana, że ​​Action to „niesamowita firma detaliczna”, która będzie się rozwijać i prosperować w obecnym wymagającym środowisku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum