3i: Dyskont Action to dobry biznes na trudne czasy
Niespożywczy dyskonter Action dobrze rozpoczął rok - sprzedaż wzrosła o ponad jedną czwartą, a sieć sklepów powiększyła się o trzydzieści placówek. Właściciel szyldu, 3i, jest przekonany, że Action będzie się rozwijać nawet w trudnych czasach.

Sklepy Action zwiększają sprzedaż, fot. mat. pras.
Reklama
Choć otoczenie rynkowe jest trudne, Action prężnie się rozwija. Obroty sieci w pierwszym kwartale 2022 r. wzrosły o ponad jedną czwartą, do 1,8 mld euro - donosi holenderska gazeta Het Financieele Dagblad.
W pierwszych miesiącach roku Action przyłączył 30 sklepów – w tym pierwsze cztery w hiszpańskim regionie Katalonii. W styczniu sieć przekroczyła już granicę 2000 sklepów w Europie.
W całym 2021 roku obroty Action wzrosły o 23%. Zysk operacyjny wzrósł o 36 % iw ciągu dwunastu miesięcy do 3 kwietnia osiągnął 932 mln euro. Dlatego 3i jest głęboko przekonana, że Action to „niesamowita firma detaliczna”, która będzie się rozwijać i prosperować w obecnym wymagającym środowisku.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama