Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

4,7-proc. wzrost obrotu sieci Piotr i Paweł

Blisko 7 proc. wzrostu w ostatnim kwartale roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus ( Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz) - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 roku - podsumowuje zarząd sieci.
Reklama
Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc., przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9 proc.

Rozwój sieci to osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce, poprzez otwarcia 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolsk.

Jak dodaje zarząd Piotra i Pawła, prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W roku 2014 sieć planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franchising, oparty na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum