Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

4 firmy mięsne ruszają ze wspólnym szyldem sklepów

Wierzejki, Pekpol, Zyguła i Niewieścin - cztery zakłady mięsne ruszają z budową wspólnej sieci sklepów. Ich zdaniem, współpraca się opłaca, ale ich klaster jest osamotniony - pisze "Puls Biznesu".
Reklama

Producenci, którzy ruszają z budową sieci sklepów są zrzeszenie w Polskim Klastrze Mięsnym. Ich wspólny szyld Polonium widnieje już obecnie na trzech sklepach na Pomorzu. Pierwszy ruszył pół roku temu.

- Członkowie klastra mają łącznie około 500 własnych placówek, więc lokalizacje wspólnych dobieramy tak, by nie dochodziło do kanibalizacji. Wspólnie możemy sobie pozwolić na lokale, które nie opłacałyby się jednemu zakładowi. Widzimy miejsce na kilkadziesiąt wspólnych placówek - mówi na łamach "PB", Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki.

Jak tłumaczy Zdanowski w "PB", każdy zakład wybrał kilkanaście produktów, które uważa za najlepsze pod względem sprzedaży, a potem z pomocą naukowców i konsumentów dobrano ofertę. Zaczęto też wzajemnie zlecać sobie produkcję.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum