Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

40 proc. owoców i warzyw w sklepach Aldi będzie sprzedawanych luzem

Sieć Aldi podjęła również decyzję, że do 2025 roku przynajmniej 40 procent owoców i warzyw nie będzie w ogóle pakowanych.
Reklama

Grupa ALDI Nord konsekwentnie realizuje własny program zrównoważonego rozwoju. W bieżącym raporcie za 2020 r., sieć dokonuje podsumowania oraz podejmuje nowe działania a także wyznacza cele na kolejne lata. Sieć w centrum zainteresowania stawia tematy opakowań oraz ochrony klimatu.

- Naszym celem jest sprawić, aby wszyscy nasi klienci mogli kupować bezpiecznie i z czystym sumieniem. Coraz więcej klientów zwraca uwagę na wpływ działalności przedsiębiorstwa na środowisko i społeczeństwo oraz uwzględnia to kryterium w trakcie zakupów. Nasz raport pokazuje, gdzie jako Grupa jesteśmy obecnie i gdzie chcemy być dając transparentną informację dotyczącą działań i postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju – mówi Katarzyna Bawoł, Kierownik ds. Jakości i Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska.

 Nowe międzynarodowe cele w zakresie opakowań

W 2020 r. sieć wyznaczyła międzynarodowe cele dotyczące opakowań dla całej Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord. Jednym z głównych celów ALDI w zakresie polityki dotyczącej opakowań jest wprowadzenie do końca 2025 roku dla wszystkich produktów marek własnych opakowań nadających się do recyklingu, kompostowania lub ponownego wykorzystania. Ponadto do roku 2025 sieć chce zredukować całkowitą wagę materiałów opakowaniowych produktów marek własnych o 15 procent w stosunku do roku 2020. Sieć podjęła również decyzję, że do 2025 roku przynajmniej 40 procent owoców i warzyw nie będzie w ogóle pakowanych. W przypadku produktów, które wymagają opakowania ze względów bezpieczeństwa i zachowania jakości, zostaną wprowadzone opakowania przyjazne dla środowiska.

Dodatkowo ALDI w Polsce oferuje klientom reklamówki wykonane z przynajmniej 80% surowców z recyklingu i w 100% przeznaczone do recyklingu. Sieć zdecydowała się na kolorowe, nieco humorystyczne grafiki, co dodatkowo przedłuży czas użytkowania każdej z toreb właśnie ze względu na jej atrakcyjny wygląd.

Sieć zachęca również do segregacji i wprowadza specjalne oznaczenia, informujące o kolorze pojemnika, do którego powinny trafić poszczególne elementy odpadu. Docelowo oznaczenia mają pojawić się na wszystkich opakowaniach marek własnych ALDI. 

Ochrona klimatu na jeszcze wyższym poziomie

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.