40 proc. produkcji OSM Łowicz sprzedaje się w Biedronce. Spółdzielnia chce zmian

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2018 11:34

40 proc. produkcji OSM Łowicz sprzedaje się w Biedronce. Spółdzielnia chce zmian fot. Wojciech Jezierski, OSM Łowicz

Chcemy zwiększyć udział w sprzedaży produktów pod naszą marką. W ubiegłym roku 55 proc. sprzedaży stanowiły marki własne naszych partnerów, a 45 proc. nasza marka Łowickie. W tym roku będzie to 50/50, a w przyszłym zamierzamy osiągnąć 55 proc. lub więcej udziału naszej marki w ogólnej sprzedaży firmy – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Wojciech Jezierski, wiceprezes OSM Łowicz ds. Handlu i Marketingu.

Jego zdaniem, dla bezpieczeństwa firmy najważniejsza jest dywersyfikacja odbiorców i kanałów dystrybucyjnych oraz wzrost sprzedaży produktów pod marką spółdzielni. - Nasze wyroby pod markami sieci handlowych trafiają do Biedronki, gdzie obecnie sprzedajemy aż 40 proc. naszej produkcji, do Lidla oraz krajów, w których sieć Lidl jest obecna, a nawet do Chin – powiedział wiceprezes OSM Łowicz.

Podczas konferencji, która odbyła się w Warszawie 26. czerwca, wiceprezes Jezierski mówił, że 55 proc. sprzedaży spółdzielni odbywa się przez nowoczesne kanały dystrybucji, czyli sieci handlowe, 20 proc. przez rynek tradycyjny, 22 proc. produkcji trafia na eksport, a reszta jest kierowana do segmentu HoReCa, który jest bardzo rozwojowy.

Wskazał, że Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu w 2017 roku zanotowała 16 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do roku 2016. Wartość przychodów ogółem wyniosła ponad miliard sześćset milionów złotych. - To stawia OSM Łowicz w pierwszej trójce największych spółdzielni mleczarskich w Polsce. W roku 2017 przerobiono tu na artykuły mleczarskie rekordową ilość mleka – ponad 573 miliony litrów. Nowy zarząd łowickiej spółdzielni konsekwentnie modernizuje działalność jednej z największych polskich mleczarni. Największą rewolucję przeprowadzono dotychczas w dziale handlu. Zamiast niskorentownej sprzedaży w dyskontach pod szyldem marek własnych firma podjęła próbę rozszerzenia kanałów dystrybucyjnych – mówił Wojciech Jezierski.

Zwiększeniu sprzedaży produktów pod marką ma służyć kampania marki Łowickie. - Kampania ma za zadanie odmłodzić naszą markę, zwiększyć jej świadomość i rozpoznawalność oraz stworzyć markę parasolową nad wszystkimi produktami z łowickiej spółdzielni – powiedział Wojciech Jezierski. Jak powiedział, obecnie spółdzielnia z Łowicza ma w swoim portfolio 600 produktów, ale tylko 150 pod swoją własną marką Łowickie.

Więcej tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.