PARTNER PORTALU

43 sklepy dołączyły do PSH Lewiatan w I kwartale br., ekspansja elementem strategii

Autor: MW, dlahandlu.pl 22 kwietnia 2021 12:50

43 sklepy dołączyły do PSH Lewiatan w I kwartale br., ekspansja elementem strategii Do końca roku sieć planuje Lewiatan otwarcie ponad 200 sklepów, fot. mat. pras.

PSH Lewiatan otwiera kolejne placówki. Od początku roku w ramach sieci uruchomiono 43 nowe sklepy. Sieć inwestuje również w modernizację już istniejących placówek. W pierwszym kwartale gruntowną przemianę przeszło 55 sklepów. Do końca roku Lewiatan planuje otwarcie ponad 200 sklepów i modernizację blisko 140 placówek.

Rozwój sieci to jeden z priorytetów w strategii Lewiatana na ten rok. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już pod szyldem Lewiatana o kolejne sklepy. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów. Sieć intensywnie pracuje też nad optymalizacją asortymentu i dopasowaniem go do wymagań lokalnego rynku.

- W tym roku mamy ambitne plany związane z rozwojem sieci. W minionym roku pomimo pandemii otworzyliśmy 170 sklepów, w tym roku zamierzamy powiększyć naszą sieć o 250 nowych punktów. Od stycznia do marca do naszej sieci dołączyły 43 sklepy. Dla porównania w pierwszej połowie minionego roku do Lewiatana włączyliśmy 74 sklepy. To, co mnie szczególnie cieszy to fakt, że na otwarcie nowych placówek decydują się przedsiębiorcy, którzy już z nami współpracują. Rekordziści mają nawet po kilkanaście sklepów w danym regionie. Rośnie też średnia powierzchnia otwieranych sklepów, dziś to już 200 mkw. – komentuje Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

Nowo otwarte sklepy mają łącznie blisko 8600 mkw., a średnia powierzchnia otwieranego sklepu w przybliżeniu wynosi obecnie 200 mkw. Powierzchniowo, najwięcej placówek powstało na zachodzie Polski oraz w Małopolsce i na Mazowszu. Nowe sklepy otwarto m.in. w: Bieżuniu i Brwilnie (woj. kujawsko-pomorskie), Mogilnie (woj. wielkopolskie), Krakowie, Nowym Sączu i Pcimiu (woj. małopolskie), Kobyłce (woj. mazowieckie) czy Darłowie i Wisełce (woj. zachodniopomorskie). Największy z otwartych sklepów znajduje się natomiast w Barlinku. Łączna powierzchnia hali sprzedażowej wynosi tu 1300 mkw.

Nowo otwarte sklepy zostały kompleksowo przystosowane do standardów sieci Lewiatan
i wykorzystują rozwiązania zwiększające komfort klientów. Po remoncie sklepy charakteryzuje nowy układ przestrzeni. Każdy z nich jest również przyjazny środowisku ze względu na zastosowane w nim rozwiązania oszczędzające energię elektryczną.

- Planujemy, że do końca roku remonty przeprowadzimy jeszcze w 140 placówkach. Dążymy do wypracowania jednolitego standardu wszystkich placówek zrzeszonych w naszej sieci, co dla klientów będzie gwarancją jakości jaką sklepy Lewiatan oferują w całej Polsce. – dodaje Marek Warejko, kierownik ds. rozwoju sieci Lewiatan.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych na polskim rynku. Na koniec 2020 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty w 2020 roku przekroczyły 14,2 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Szczepan 2021-04-26 20:31:55

    Mogilno jest w kujawsko-pomorskim.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8993
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,29

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.