Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

50 style przenosi sklepy do lepszych lokalizacji

Zmiany w multibrandowej sieci 50 style, zapoczątkowane rebrandingiem w 2014 roku, obejmują także relokacje do najbardziej prestiżowych miejsc handlowych danego miasta. Przykładem jest ostatnie otwarcie franczyzowego sklepu 50 style w Ostrołęce, który z lokalu przy ulicy Gorbatowej przeniósł się do Galerii Alius. Większy lokal (ponad 30 0mkw.), odświeżona identyfikacja wizualna sklepu oraz wystrój wnętrz to nowe propozycje marki.
Reklama

 

- Zgodnie z przyjętą strategią sieć 50 Style rozwijana będzie w głównej mierze poprzez kanał franczyzowy, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. W dużych aglomeracjach przewidujemy otwarcia sklepów własnych - mówi Tomasz Stawski - kierownik ds. rozwoju franczyzy w Marketing Investment Group, właściciela sieci 50 style. - W roku 2015 planujemy otworzyć 20 nowych placówek 50 Style, a także przenieść parę istniejących sklepów do lepszych lokalizacji, rokujących na poprawę funkcjonowania w tym zmieniającym się dynamicznie rynku. Przy doborze lokalizacji skupiamy się na zapewnieniu odpowiedniej przepustowości potencjalnych klientów - dodaje Tomasz Stawski.

 

Marketing Investment Group jest właścicielem sieci Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro, O'neill a także wyłącznym dystrybutorem marek Lacoste (linia obuwnicza), New Era, Lotto, Umbro, Timberland, Confront oraz Feewear. Grupa MIG działa na polskim rynku od 1989 roku a w 2013 roku otworzyła pierwszy zagraniczny salon Sizeer w Niemczech. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.