PARTNER PORTALU

5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2020 10:50

5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki fot. materiały prasowe

W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią.

– 5000 franczyzobiorców to olbrzymi powód do świętowania dla całej naszej firmy. Przedsiębiorcy prowadzący Żabki to siła naszej sieci i to dzięki nim, możemy każdego dnia zapewnić szybkie i wygodne zakupy dla ponad 2,5 mln klientów. Od początku roku otworzyliśmy ponad pół tysiąca sklepów w całej Polsce i mimo pandemii widzimy, że mała przedsiębiorczość w branży spożywczej nadal może się rozwijać. Żabka jest otwarta dla wszystkich przedsiębiorczych osób, które chcą wspólnie z nami budować na rynku największą sieć convenience w Polsce – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych w Żabka Polska.

Obecnie nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci, poza w pełni wyposażonym i umeblowanym sklepem, otrzymują miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł co miesiąc przez pierwszy rok działalności. Zyskują także know-how i znany wśród Polaków brand oraz bogatą ofertę – produktową i usługową, którą mogą zaproponować klientom. Przy tym, rozpoczynając biznes z Żabką, wnoszą na start 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.

Wszyscy franczyzobiorcy w sieci Żabka mogą ponadto liczyć na szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu, bieżące wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, a także na szereg nowoczesnych narzędzi, jak aplikacja frappka ułatwiająca im zarządzanie sklepem.  

– Oferujemy naszym franczyzobiorcom wiele zróżnicowanych narzędzi oraz szerokie wsparcie. Wszystko dlatego, że w każdym obszarze stawiamy przedsiębiorców współpracujących z naszą siecią w centrum uwagi, zgodnie z naszą filozofią franczyzocentryczności. Dzięki temu franczyzobiorcy mają szansę prowadzić sklep, do którego chętnie wracają klienci – dodaje Sebastian Bielawski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców  w Żabka Polska.

W następstwie ankiety i rozmów z franczyzobiorcami zrodził się pomysł na kampanię promującą przedsiębiorczość. Wykorzystane zostały w niej najczęściej pojawiające się powody przystąpienia do sieci Żabka – wśród nich: „To stabilny i bezpieczny biznes”, „Mam 16 000 zł podstawowego przychody miesięcznie przez cały rok”, „Nowe technologie wspierają mój biznes”, „Gdzie indziej dostaniemy w pełni wyposażony sklep?”, a także „Wspólnie prowadzimy rodzinny biznes”, które przedstawiają rzeczywiści franczyzobiorcy sklepów Żabka. Materiały w nowej odsłonie dostępne będą w całej Polsce w kanałach ATL i BTL oraz na nośnikach własnych sieci, w tym w sklepach oraz na dedykowanej stronie internetowej z historiami franczyzobiorców – www.5000powodow.pl.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Żabkowicz 2020-11-05 22:42:31

    Nie ma nic lepszego jak biznes z żabka .

    Byłem franczyzobiorca i powiem wprost największy błąd w moim życiu pomimo tego ze wyniki miałem jedne z lepszych w rejonie to nie da sie na tym wyjść na swoje wiecej z żoną zarabialismy będąc kierownikami w sieciach handlowych a na koniec to juz wogule lepiej nie mowic w skrócie napiszę tak 60000zl dla skarbowki do oddania plus żabki oczywiscie firma nie daje zadnego bezpieczeństwa bulisz za wszysko i zapierniczasz 7 dni w tyg po 17godz nie dajcie sie wrobic w te oszustwa

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7428

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,29

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.