Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

57 proc. osób kupuje produkty po otrzymaniu promocyjnego maila

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że aż 57% osób w ciągu ostatniego roku zakupiło od 1 do 5 produktów po otrzymaniu informacji o promocji na skrzynkę pocztową. Kolejne 16% respondentów kupiło 6-10 produktów, a 7% nawet od 11 do 15 rzeczy.
Reklama

Co ciekawe, do zakupu nie więcej niż 5 produktów, częściej przyznają się mężczyźni niż kobiety – odpowiednio 61% vs. 54%. Co dziesiąta kobieta przyznaje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, skuszona promocją w newsletterze, zakupiła nawet 15 produktów. Wśród mężczyzn ten odsetek jest zdecydowanie mniejszy i wynosi zaledwie 4%.
Skłonność do zakupów po otrzymaniu na skrzynkę pocztową informacji o promocji spada z wiekiem. Podczas gdy 64% osób w wieku 18-24 lata przyznaje się do zakupu co najmniej jednego produktu, korzystając z promocji, wśród ludzi w wieku 34-44 lata ten odsetek wynosi 53%.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum