6,8 tys. sklepów Żabka z usługą "zamów i odbierz"

Od 6 grudnia br. Żabka rozszerza testy usługi „Zamów i Odbierz” na wszystkie blisko 6800 sklepów sieci na terenie całej Polski. Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie.
Korzystanie z usługi „Zamów i Odbierz” ma wiele zalet, zwłaszcza w obecnej sytuacji epidemiologicznej. Pozwala na skrócenie czasu zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększenie ich bezpieczeństwa poprzez skrócenie kontaktu ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową.
– Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sytuacja epidemiologiczna, z którą mierzymy się niemal od początku roku, stała się dla nas dodatkowym bodźcem do przyspieszenia naszych działań w tym obszarze. W kwietniu uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już blisko 4 mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się ona z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie blisko 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.
Przeczytaj także:
Usługa „Zamów i odbierz” dostępna jest dla wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka. F

- Wt 20:57 Specjaliści od e-commerce mogą liczyć na zarobki od 5 do 30 tys. zł miesięcznie
- Wt 17:58 Brexit - opłata interchange ostro w górę
- Wt 17:50 Powstaje sieć restauracji franczyzowych PASCAL
- Wt 17:46 GIS: 122 naruszenia przepisów przeciwepidemicznych, z czego 91 w gastronomi
- Wt 16:12 Lidl otwiera 1. sklep w 2021 roku
- Wt 15:50 Marczuk: ponad 4 tys. placówek gastronomicznych otrzymało środki z Tarczy...
- Wt 15:01 Polska firma Sofaroom otwiera sklep w Domotece
- Wt 14:45 Konfederacja rusza ze zbiórką podpisów pod obywatelskim projektem zakończenia...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.