Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

650 maszyn kawowych Costa Express do 2020 roku

CHI Polska, operator sieci kawiarni Costa Coffee i Coffeeheaven jest w trakcie procesu rebrandingu i zmiany logo na Costa. Przemianę przechodzą także maszyny kawowe Coffeeheaven Express na stacjach paliw Shell i restauracjach Sodexo. Teraz będą nazywać się teraz Costa Express. W planach jest także dynamiczny rozwój tej marki i osiągniecie liczby 650 maszyn do 2020 r. O rozwoju marki Costa Express rozmawiamy z Wiktorem Sawoniaką, dyrektorem Coffeeheaven Express i Costa Express.
Reklama
- W październiku 2014 r. CHI Polska rozpoczęła rebranding maszyn kawowych coffeeheaven Express na Costa Express. Na jakim etapie są te prace?

Zmiana marki coffeeheaven express jest częścią większego procesu zmiany marki na Costa. Dzisiaj już ponad 50 proc. maszyn kawowych działa pod marką Costa Express. Rebranding w tej kategorii jest o wiele szybszy niż w kawiarniach. Cieszę się, że proces ten przebiega szybciej niż wstępnie planowaliśmy.

- Kiedy zakończy się proces rebrandingu?

Planujemy, że w lutym 2015 r. wszystkie urządzenia będą już działały pod marką Costa Express.

- Czy maszyny "Express" działają w całej Polsce?

Dzisiaj urządzenia pod marką Costa Express i coffeeheaven express są dostępne w całym kraju, a na mapie Polski nie ma "białych plam".
Nie ograniczamy się jednak do jednego kraju. Jako Costa chcemy wchodzić na nowe rynki, np. tam, gdzie działają kawiarnie Costa Coffee, ale nie ma jeszcze sieci punktów typu "Express".

- Ile maszyn działa obecnie na terenie Polski?

Obecnie na polskim rynku działa ponad 160 maszyn. Chcemy dalej dynamicznie rozwijać tę sieć. Widzimy potencjał rynku, obserwujemy, że konsumenci doceniają jakość marki Costa i poszukują naszej oferty. Korzystają na tym nasi partnerzy, dlatego tez są zainteresowani coraz bardziej taką współpracą.

- Czy maszyny kawowe działają tylko na stacjach Shell, czy także w innych lokalizacjach?

Shell jest obecnie naszym głównym partnerem, ale jest wiele innych miejsc, gdzie nasze maszyny mogą z powodzeniem funkcjonować. I dlatego współpracujemy z restauracjami, niezależnymi stacjami paliw, biurami firm czy cukierniami.

- Jak zatem wyglądają plany rozwoju sieci?

Prowadzimy rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami. Staramy się zrozumieć rynek i to, gdzie jest zapotrzebowanie na tego typu usługi. Mimo tego, że naszym rdzennym rynkiem są stacje paliw, to staramy się wychodzić z ofertami do różnego rodzaju miejsc, wszędzie tam gdzie klient chce sięgnąć po dobrą kawę nie tracąc przy tym czasu na wizytę w kawiarni. Są to np. przychodnie medyczne, kluby fitness, baseny, lokalne cukiernie i td.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.