Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

680 Biedronek zmieniło layout na nowy

Biedronka kontynuuje prace na swoim wizerunkiem. Co tydzień zmianę przechodzi 40-45 marketów. Do tej pory Jeronimo Martins, właściciel sieci, "odświeżył" przeszło 680 sklepów. - Efekty, które przynoszą zmiany są zgodne z naszymi oczekiwaniami - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka.
Reklama

W I kwartale 2012 roku Biedronka zwiększyła sprzedaż o 21 proc. w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku. Jak przyznaje Alfred Kubczak, to również dzięki wprowadzeniu do oferty towarów z wyższej półki.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak klienci przyjęli tę ofertę. Chodzi przede wszystkim o zmiany, których celem było zwiększenie asortymentu produktów świeżych, czyli warzyw, owoców, nabiału, mięsa i wędlin. W ofercie pojawiły się takie produkty jak świeże ryby. Wiele z tych rzeczy spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem klientów - podkreśla Alfred Kubczak.

80 proc. Polaków deklaruje, że mniej lub bardziej regularnie robi zakupy w Biedronce. To wynik strategii, zakładającej spełnienie oczekiwań jak najszerszej grupy odbiorców.

- Czy klient zechce kupić podstawowe produkty, takie jak chleb, masło i mleko, czy chce zaopatrzyć się w gotowe do wykorzystania carpaccio i kupić wysokiej jakości wino pochodzące z któregoś z popularnych rynków, to wszystko musi u nas znaleźć - mówi Alfred Kubczak.

Wyniki sprzedaży pozwalają sądzić, że realizacja strategii firmy nie jest zagrożona. Zgodnie z nią do końca 2012 roku liczba sklepów przekroczy liczbę 2 tysięcy. Trzytysięczną Biedronkę zobaczymy w Polsce najpóźniej w 2015 roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.