Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Herbaty Lipton z logo WOŚP, replika koszulki Bayern Monachium od Crunchips

Marka Lipton z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przygotowała limitowaną serię herbaty Lipton Yellow Label z czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk trafiła do sklepów. Z kolei replikę koszulki z meczu drużyny FC Kaiserslautern z Bayernem Monachium w sezonie 1997/1998 – na licytację przekazała marka Crunchips.
Reklama

Współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 roku. Od tego czasu marka po raz 6. wspierać będzie Finał WOŚP.

Szczególna edycja Lipton Yellow Label dostępna jest w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował sam Jurek Owsiak.

Koszulka od Crunchips na WOŚP

Koszulka, którą przekazała marka Crunchips na licytację, aby zasilić konto tegorocznego Finału WOŚP to replika koszulki z meczu pomiędzy zespołami FC Kaiserslautern, a Bayernem Monachium w sezonie 1997/98. Właśnie wtedy drużyna z Kaiserslautern zdobyła mistrzostwo kraju, a jej sponsorem była marka Crunchips. Na koszulce mistrzowskiego zespołu z logo marki znajdują się podpisy założycieli Kanału Sportowego: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego, którzy razem z Crunchips wspierają działania WOŚP. Swój autograf dołożył również Jurek Owsiak.

Aukcja będzie wsparta promocją na kanałach social media Michała Pola oraz Kanału Sportowego, a także na kanałach marki Crunchips.

Kampanią w kanałach social media oraz digital, a także materiałami POS w sklepach wspierana jest także wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips, dla której opakowania zaprojektował Jurek Owsiak.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum