Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

7 tys. szkół zbiera Talenciaki w akcji Lidla

W ciągu miesiąca do akcji Lidla dołączyło ponad 7 tysięcy szkół, którym klienci przypisali przeszło 1,5 miliona Talenciaków. Każdy z nich wymieniony może być na nagrody, takie jak: sprzęt sportowy, elektroniczny czy pomoce naukowe. O formie nagrody decyduje szkoła.
Reklama

Na początku września br. wystartowała akcja Lidl Polska – „Szkoły Pełne Talentów” – twarzą której zostali Robert i Anna Lewandowscy. 

 Od 5 września br. klienci sklepów za codzienne zakupy otrzymują Talenciaki, czyli kupony, które mogą przekazać na rzecz dowolnej, wybranej przez siebie szkoły: podstawowej, branżowej, technikum czy liceum. W zamian za punkty Lidl Polska przekaże szkołom w całym kraju sprzęt i wyposażenie. Akcja potrwa łącznie 10 tygodni.

 

 

7000 szkół w akcji Talenciaki

W trakcie pierwszego miesiąca do akcji dołączyło ponad 7000 szkół ze wszystkich województw, to ok. 30% wszystkich szkół w Polsce.

Dodatkowo – każdy Talenciak to los w loterii dla szkół. Losowania odbywają się co dwa tygodnie. To szansa na wygranie dodatkowych, specjalnych nagród, np. wyposażonej sali komputerowej czy sprzętu elektronicznego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum