Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

700 tys. zł od Grupy Eurocash dla właścicieli lokalnych sklepów

Grupa Eurocash ogłosiła zwycięzców tegorocznej edycji konkursu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości”. Spośród ponad 1 000 zgłoszeń przyznano łącznie 100 nagród pieniężnych – o 75 z nich w drodze głosowania zdecydowało jury, a o 25 – konsumenci. Środki z wygranej przedsiębiorcy mogą przeznaczyć na dowolny cel.
Reklama

Eurocash nazywa swoich klientów – właścicieli niezależnych sklepów spożywczych – „Herosami”, ponieważ docenia i promuje ich ponadprzeciętne zaangażowanie w rozwój ich biznesów, lokalnych gospodarek i społeczności.

Przedsiębiorczość to optymizm

– Korzenie przedsiębiorczości wyrastają z optymizmu właścicieli sklepów lokalnych. Widoczna jest ich radość życia, spokój, duma z własnej pracy, poczucie humoru, pogoda, nadzieja, miłość do rodziny, do ludzi, zainteresowanie zadowoleniem klientów. Pozytywne emocje zdecydowanie przeważają nad negatywnymi. I taka proporcja cechuje ludzi czynu, przedsiębiorców – powiedział prof. Henryk Mruk, emerytowany profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek jury konkursu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości”.

– To, co mnie zaskoczyło, to odwaga i determinacja wielu przedsiębiorców, których historie biznesowe mieliśmy okazję poznać – powiedział Marek Zuber, ekonomista i analityk rynków finansowych, członek jury konkursu Eurocash.

W 2021 roku spośród nagrodzonych w konkursie Eurocash „Herosów” 64% to mężczyźni, a 36% kobiety. Najwięcej laureatów, bo aż 19 z nich, mieszka i prowadzi swój sklep w województwie śląskim, 13 w małopolskim, a 11 w podkarpackim. Swoje biznesy prowadzą oni przede wszystkim w mniejszych miejscowościach i wsiach. Najwięcej, bo aż 39 „Herosów”, ma sklep w miejscowości mających poniżej 5 tys. mieszkańców.

31 nagrodzonych przedsiębiorców prowadzi swój sklep pod szyldem sieci ABC, 17 Delikatesów Centrum, a 12 Lewiatana. Wyróżniono także 2 współpracowników sieci „abc na kołach” i 1 właściciela drogerii Koliber. Nagrody trafią także do 30 przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldami Groszka, Euro Sklepu, Gamy oraz tych niezrzeszonych w żadnej sieci franczyzowej.

W tegorocznej edycji konkursu Grupy Eurocash, przedsiębiorców oceniano w 5 kategoriach: odwaga biznesowa, odpowiedzialność za innych, innowacyjność, wytrwałość w działaniu i motywacja do rozwoju. Aż co czwarty „Heros” to osoba, którą cechuje ponadprzeciętne poczucie odpowiedzialności za innych. Prowadząc swoje sklepy podejmują oni działania ukierunkowane na cele pozabiznesowe. Regularnie wspierają inicjatywy społeczne, aktywnie uczestniczą w życiu społeczności (nie tylko poprzez wsparcie finansowe), uwzględniają dobro otoczenia i wspierają najbardziej potrzebujących.

Docenieni przez konsumentów i jury

W tym roku o 75 nagrodach w wysokości 7 500 zł każda, decydowało jury w składzie: Otylia Jędrzejczak, Rafał Brzoska, Krzysztof Pawiński, Jacek Szwajcowski, Magdalena Kurda, Grzegorz Czapski, Marta Ziółkowska, Emilia Tarczyn, Izabela Makosz, Natalia Perska, Maciej Ptaszyński, Paweł Pawłowski, Jan Kolański, Lidia Kulczycka-Perske, Zuzanna Lipińska, przedstawiciele Instytutu Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju Innowo i Pracodawców RP, a także prof. Henryk Mruk i Marek Zuber.
O kolejnych 25 nagrodach po 5 000 zł każda, decydowali w formie głosowania internetowego konsumenci – klienci nagrodzonych Herosów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.