Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

88 proc. mieszkańców miast przegląda gazetki sieci handlowych. Liderami Kaufland, Lidl i Rossmann

Z realizowanego od września zeszłego roku przez Instytut MANDS badania wynika, że tygodniowo 88% dorosłych mieszkańców miast czyta lub przegląda gazetki reklamowe sieci handlowych, a przeciętny czytelnik ma kontakt z ośmioma tytułami.
Reklama

Liderami czytelnictwa w okresie wrzesień-grudzień były sieci Kaufland (62%), Lidl (55%) oraz Rossmann (53%).

- Warto zwrócić uwagę na fakt obecności wśród liderów czytelnictwa sieci, które nie mają największych budżetów reklamowych widocznych w mediach. To dowodzi, że gazetka reklamowa jest nadal kluczowym medium własnym służącym budowaniu relacji z konsumentami i kupującymi – komentuje Agnieszka Łebkowska, dyrektor zarządzająca MANDS.

Badanie Czytelnictwa Gazetek jest prowadzone raz w miesiącu na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie mieszkańców Polsk w wieku 18+, N=1000 metodą MAPI (Mobile Assisted Personal Interview) przy wykorzystaniu tabletów.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum