PARTNER PORTALU

937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc

Autor: dlahandlu.pl 18 lutego 2021 09:50

937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc fot. materiały prasowe

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce w ostatnim kwartale zeszłego roku spadła aż o 7,6 proc., a sprzedaż LfL o 4,2 proc. W całym 2020 r. sprzedaż LfL w naszym kraju spadła o 0,6 proc.

Przychody sieci w Polsce w czwartym kwartale wyniosły 590 mln euro. Przychody za cały rok wyniosły 2,093 mld euro, natomiast przychody całej Grupy Carrefour wyniosły w zeszłym roku 78,8 mld euro.

Na koniec 2020 roku sieć posiadała w naszym kraju 937 sklepów, w tym:  90 hipermarketów, 160 supermarketów oraz 687 placówek typu convenience. Na koniec 2019 r. sieć miała 906 sklepów w naszym kraju. 

Grupa tłumaczy, że wyniki w Polsce ucierpiały na wskutek spowolnienia inflacji oraz zamknięcia centrów handlowych. 

Carrefour zaproponuje dywidendę w wysokości 0,48 euro na akcję, co oznacza wzrost o 4,3% od 2019 roku.

Carrefour zapowiedział, że planuje do 2023 r. ograniczyć roczne koszty o 2,4 mld euro. Sieć jest w trakcie realizacji pięcioletniego planu obniżenia kosztów i zatrudnienia, a także zwiększenia inwestycji w e-commerce, aby zwiększyć zyski i sprzedaż oraz stawić czoła konkurencji ze strony giganta e-commerce Amazona.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8219
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.