Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Abitoo jak HalfPrice, czyli kolejny gracz na rynku off-price

Sieć dyskontów odzieżowych Abitoo po otwarciu sklepu w Jarosławiu zapowiada, że w 2023 roku powiększy się o 10 nowych lokalizacji.
Reklama

Nowe sklepy będą liczyć od 150 do 250 mkw. powierzchni. Obecnie osiem sklepów z logo Abitoo działa w województwie lubelskim i podkarpackim.

W ostatnim czasie sklep odzieżowy z segmentu off-price Abitoo został otwarty w centrum handlowym Karuzela Jarosław.

Oprócz nowych otwarć planujemy poszerzyć asortyment o produkty nowych marek - wyjaśnia Alex Hudusin dyrektor Abitoo.

Abitoo celuje w miasta od 7 tys, mieszkańców w lokale zarówno przy ulicach, jak i w centrach oraz parkach handlowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum