Abpol wchodzi na stacje Shell. Dostawcą będzie Eurocash
Shell posiada w Polsce 400 stacji zlokalizowanych na terenie całego kraju. Punkty oprócz paliwa oferują całodobową sprzedaż artykułów handlowych i produktów gastronomicznych, co pozytywie wpływa na liczbę odwiedzających je klientów.
- Sieci paliwowe stanowią bardzo ważny element w strategii rozwoju sprzedaży produktów Abpolu. Dzięki dostępności przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu są one idealnym miejscem sprzedaży prezerwatyw czy suplementów diety - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska S.A.
Pod koniec maja Abpol wprowadził swoje produkty - prezerwatywy marki własnej „You&Me", plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR" oraz suplementy diety, do sprzedaży w salonikach prasowych Kolporter. W pierwszym kwartale tego roku spółka weszła do wielu nowych sieci handlowych, m.in. do sieci stacji paliw Statoil, stacji paliw Lukoil Polska oraz marketów Netto. Ponadto, spółka przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres następnych dwóch lat.
Abpol osiągnął w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a zysk EBITDA wyniósł 579 tys. zł. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 porc. od roku poprzedniego.