Abris inwestuje w Orbitvu - dostawcę zautomatyzowanych rozwiązań fotografii produktowej dla e-commerce

- Orbitvu to czołowy gracz z 25% udziałem w światowym rynku zautomatyzowanych rozwiązań fotograficznych, dostarczający gotowe studia fotograficzne wraz z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania treścią wizualną.
- Produkty Orbitvu są wykorzystywane do fotografowania obiektów i modeli na żywo, dedykowane dla wielu branż, począwszy od odzieżowej i FMCG, a na firmach produkcyjnych B2B kończąc. Z rozwiązań oferowanych przez Orbitvu korzysta wiele międzynarodowych blue chipów, w tym największe firmy e-commerce.
–Ta transakcja idealnie wpisuje się w globalny i regionalny trend zmian zachowań konsumenckich z offline na online. Rosnący od wielu lat rynek e-commerce, który w ostatnich dwóch latach jeszcze bardziej przyspieszył w wyniku pandemii, sprzyja innowacyjnym firmom, takim jak Orbitvu. Większa sprzedaż produktów w sieci oraz większa liczba firm i handlowców z całego świata działających online sprawia, że potrzebne są coraz bardziej skuteczne narzędzia umożliwiające automatyzację produkcji treści wizualnych. Naszym zdaniem oferta Orbitvu perfekcyjnie odpowiada na potrzeby nowej rzeczywistości – komentuje Sylwester Urbanek, dyrektor inwestycyjny w Abris Capital Partners.
Firma została założona ponad 10 lat temu i na przestrzeni dekady stała się jednym z trzech wiodących, globalnych graczy w dziedzinie automatyzacji fotografii, z portfolio ok. 7000 zainstalowanych urządzeń na całym świecie i bazą rozpoznawalnych, międzynarodowych klientów, takich jak Avon, Festool, Hermes, New Balance, Rossmann, Oriflame, Bershka, Mitsubishi Electric, Lidl czy MediaMarkt.