Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Międzynarodowy handel i relacje gospodarcze po pandemii

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Accenture na EEC: Na rynku spożywczym zmieni się więcej przez najbliższe 10 lat niż zmieniło się przez ostatnie 50

Wszystkie te globalne trendy nie przyjdą do nas w ciągu najbliższego półrocza, ale będą pojawiać się i wymuszać zmiany na producentach żywności – powiedziała Agnieszka Kubera Managing Director Products w Accenture w trakcie debaty „Wielkie przyspieszenie. Przyszłość rynku spożywczego” podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2019.
Reklama

Zdaniem Agnieszki Kubery młodzi ludzie, świadomie wybierający produkty, będą mieć duży wpływ na ofertę producentów żywności.

– Na rynku spożywczym zmieni się więcej przez najbliższe 10 lat niż zmieniało się przez ostatnie 50. Obecnie na rynek wchodzi pokolenie młodych ludzi, które ma inne sposoby zachowania, jeśli chodzi o dobór produktów do swoich potrzeb. Konsument będzie dużo bardziej świadomie patrzyć co i jak jeść. Analizuje zdrową żywność i funkcjonalną, która pozwala utrzymać się przy lepszym zdrowiu – stwierdziła Managing Director Products w Accenture.

– Przy obecnym rynku pełnym dużych możliwości, konsument musi ufać producentom, ponieważ sam nie jest w stanie zweryfikować wszystkiego, dlatego ze strony producentów jest ważne, żeby pokazać cały łańcuch powstawania produktu. Do tego dochodzi postęp technologiczny. To wszystko będzie wpływać na zmiany preferencji konsumentów. Wszystkie te globalne trendy nie przyjdą do nas w ciągu najbliższego półrocza, ale będą pojawiać się i wymuszać zmiany na producentach żywności – dodała Agnieszka Kubera.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.