PARTNER PORTALU

Adam Manikowski, Żabka: Dzięki pandemii przyspieszamy rozwój

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2020 10:07

Adam Manikowski, Żabka: Dzięki pandemii przyspieszamy rozwój fot. PTWP

Nie widzimy na rynku nowych trendów, widzimy natomiast, że te trendy, które już były, przyspieszyły. Pandemia dla Żabki oznacza jeszcze szybszy rozwój, np. w tym roku otworzymy 1000 sklepów, to najwięcej w historii Żabki. Dzięki rebrandingowi staliśmy się bardziej otwarci i teraz możemy otwierać sklepy we wszystkich lokalizacjach – mówił Adam Manikowski, członek zarządu, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska, podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jak mówił Adam Manikowski, filozofia firmy opiera się na trzech słowach: szybko, wygodnie i świeżo. Do tego dochodzi bezpieczeństwo.

- Teraz jeszcze lepiej realizujemy ofertę dla klientów. Dzięki remodelingowi Żabki w format Galaxy staliśmy się formatem bardziej otwartym, możemy otwierać sklepy we wszystkich lokalizacjach. Wcześniej byliśmy kojarzeni głownie z lokalizacji miejskich, teraz możemy być także w miejscach przejazdowych i mniejszych miejscowościach – mówił członek zarządu Żabki.

- Bardzo dużo inwestujemy w innowacje. 10 proc. osób zatrudnionych w Żabce pracuje tylko nad poszukiwaniem i wdrażaniem innowacji. Na przykład, teraz jest modny koncept „smart city”, czyli miasta, w którym żyje się wygodnie. Idąc w tym kierunku, Żabka staje się miejscem, gdzie nie tylko zrobię zakupy, ale też opłacę rachunki i odbiorę paczkę. Convenience, wygoda, czas, chcemy robić zakupy szybko – dodał.

Jego zdaniem, Żabka nie mogłaby tak dynamicznie się rozwijać, gdyby nie inwestowała w logistykę własną. - Nie zapominamy też o franczyzobiorcach. Patrzymy przez pryzmat lokalnych przedsiębiorców i to dzięki nim jesteśmy tak blisko naszych klientów – zapewnił Adam Manikowski.

We wtorek 3 listopada ruszyło Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Przebieg wszystkich debat, dzięki realizacji przez studio telewizyjne, wszyscy zainteresowani będą mogli śledzić w ramach internetowych transmisji, m.in. w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9600

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.