Adidas rozwija nową markę. Polska czołowym rynkiem
Niemcy, Czechy i Polska - to kraje, w których Adidas planuje najbardziej rozwinąć nową markę - Neo. Pierwszy sklep sieci wystartował już w CH Arkadia - donosi Rzeczpospolita.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Marka Neo jest skierowana do nastoletnich klientów. Jak deklarują przedstawiciele Adidasa, klienci odnajdą w niej niższe ceny niż w ofercie flagowej marki, a także duży wybór kolekcji odzieżowych.
Neo będzie rozwijane we wielu krajach Europy i świata. Wśród najbardziej atrakcyjnych rynków wymieniane są jednak Niemcy, Czechy i Polska.
Adidas szykuje także dynamiczną ekspansję sieci placówek. Obecnie na całym świecie działa ich około 1 tys. Docelowo będzie ich 2,8 tys. Wszystkie mają wchodzić w skład sieci własnej.
Reklama