Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Adidas rozwija nową markę. Polska czołowym rynkiem

Niemcy, Czechy i Polska - to kraje, w których Adidas planuje najbardziej rozwinąć nową markę - Neo. Pierwszy sklep sieci wystartował już w CH Arkadia - donosi Rzeczpospolita.
Reklama
Marka Neo jest skierowana do nastoletnich klientów. Jak deklarują przedstawiciele Adidasa, klienci odnajdą w niej niższe ceny niż w ofercie flagowej marki, a także duży wybór kolekcji odzieżowych.

Neo będzie rozwijane we wielu krajach Europy i świata. Wśród najbardziej atrakcyjnych rynków wymieniane są jednak Niemcy, Czechy i Polska.

Adidas szykuje także dynamiczną ekspansję sieci placówek. Obecnie na całym świecie działa ich około 1 tys. Docelowo będzie ich 2,8 tys. Wszystkie mają wchodzić w skład sieci własnej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum