Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Afera ze szkłem w napojach Starbucks. Kryzys wizerunkowy PepsiCo w USA

Firma Pepsico Inc wycofuje ze sprzedaży ponad 25 000 zbiorczych opakowań napoju kawowego Starbucks po tym, jak w niektórych butelkach znaleziono szkło - podała w zawiadomieniu amerykańska administracja ds. Żywności i Leków.
Reklama

Dobrowolne wycofanie napoju rozpoczęło się 28 stycznia i obejmuje ponad 300 000 butelek schłodzonego napoju kawowego Starbucks frappuccino o smaku wanilii - podał Reuters.

Waniliowe frappucino Starbucks ze szkłem

Amerykański urząd klasyfikował to jako wycofanie klasy 2, co oznacza, że „produkt może powodować tymczasowe lub medycznie odwracalne niekorzystne konsekwencje zdrowotne lub gdy prawdopodobieństwo wystąpienia poważnych negatywnych konsekwencji zdrowotnych jest niewielkie”, zgodnie ze stroną internetową agencji.

Starbucks, dzięki joint venture z PepsiCo,  wprowadził butelkowane napoje kawowe Starbucks Frappuccino w 1996 r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum