Afera ze szkłem w napojach Starbucks. Kryzys wizerunkowy PepsiCo w USA
Firma Pepsico Inc wycofuje ze sprzedaży ponad 25 000 zbiorczych opakowań napoju kawowego Starbucks po tym, jak w niektórych butelkach znaleziono szkło - podała w zawiadomieniu amerykańska administracja ds. Żywności i Leków.

fot. shutterstock
Reklama
Dobrowolne wycofanie napoju rozpoczęło się 28 stycznia i obejmuje ponad 300 000 butelek schłodzonego napoju kawowego Starbucks frappuccino o smaku wanilii - podał Reuters.
Waniliowe frappucino Starbucks ze szkłem
Amerykański urząd klasyfikował to jako wycofanie klasy 2, co oznacza, że „produkt może powodować tymczasowe lub medycznie odwracalne niekorzystne konsekwencje zdrowotne lub gdy prawdopodobieństwo wystąpienia poważnych negatywnych konsekwencji zdrowotnych jest niewielkie”, zgodnie ze stroną internetową agencji.
Starbucks, dzięki joint venture z PepsiCo, wprowadził butelkowane napoje kawowe Starbucks Frappuccino w 1996 r.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama