AI, roboty i bezobsługowe zakupy czyli jaką wizję na przyszłość Biedronki ma Luis Araujo

Następne pięć lat mają być kluczowe dla rozwoju sieci Biedronka. Jedną z wizji firmy są zakupy bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce.
Niedawno opublikowano książkę "Łączy nas Biedronka”, która opowiada historię największej sieci handlowej w Polsce.
W publikacji Luis Araujo, szef sieci, zapewnia, że "Biedronka nieustannie pracuje nad rozwiązaniami poprawiającymi komfort klienta, łącznie z wizją zakupów bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce. Niesie to ze sobą konieczność zastosowania rozwiązań, w których działanie człowieka będzie wspierała sztuczna inteligencja i roboty, co jest na liście zadań firmy na najbliższe pięć lat. Dotyczy to nie tylko sklepów, ale również 16 centrów dystrybucyjnych, dla których priorytetem jest automatyzacja procesów w całym łańcuchu dostaw. Tylko zbieranie danych i ich dokładna analiza pozwolą w pełni osiągnąć ten sukces."
Przeczytaj także:
Luis Araujo podaje, że Biedronka chce być najlepszym sklepem spożywczym. Szef sieci podkreśla, że jest to obietnica, którą firma złożyła klientom.
Sieć Biedronka liczy obecnie ok. 3200 sklepów. w 2020 r. otworzyła 129 placówek. Sprzedaż w sklepach Biedronki wzrosła w 2020 roku do 13,47 mld euro.

- 11:04 Kolekcja od Kendall i Kylie Jenner w sieci sklepów Biedronka
- 10:49 Leroy Merlin kupuje czwarty sklep po Tesco
- 10:48 Radosław T. Krochta, MLP Group o budowaniu zielonych magazynów
- 10:14 W ciągu 7 lat Tesco udało się sprzedać 29 z puli 38 nieruchomości
- 09:55 Marki jubilerskie inwestują w Gemini Park
- 09:53 Trevor Blunden na pokładzie Spar Polska
- 09:27 Raport: w styczniu 2021 r. o 80 proc. więcej niewypłacalności firm niż przed...
- 09:14 Co siódma spółka przeszła transformację cyfrową
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
-
Hebe wchodzi do Bełchatowa
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.