PARTNER PORTALU

AI, roboty i bezobsługowe zakupy czyli jaką wizję na przyszłość Biedronki ma Luis Araujo

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2021 11:15

AI, roboty i bezobsługowe zakupy czyli jaką wizję na przyszłość Biedronki ma Luis Araujo Książka „Łączy nas Biedronka”, której autorem jest Łukasz Grass

Następne pięć lat mają być kluczowe dla rozwoju sieci Biedronka. Jedną z wizji firmy są zakupy bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce.

Niedawno opublikowano książkę "Łączy nas Biedronka”, która opowiada historię największej sieci handlowej w Polsce. 

W publikacji Luis Araujo, szef sieci, zapewnia, że "Biedronka nieustannie pracuje nad rozwiązaniami poprawiającymi komfort klienta, łącznie z wizją zakupów bez żadnego kontaktu z obsługą sklepu, a także w wersji e-commerce. Niesie to ze sobą konieczność zastosowania rozwiązań, w których działanie człowieka będzie wspierała sztuczna inteligencja i roboty, co jest na liście zadań firmy na najbliższe pięć lat. Dotyczy to nie tylko sklepów, ale również 16 centrów dystrybucyjnych, dla których priorytetem jest automatyzacja procesów w całym łańcuchu dostaw. Tylko zbieranie danych i ich dokładna analiza pozwolą w pełni osiągnąć ten sukces."

Luis Araujo podaje, że Biedronka chce być najlepszym sklepem spożywczym. Szef sieci podkreśla, że jest to obietnica, którą firma złożyła klientom.

Sieć Biedronka liczy obecnie ok. 3200 sklepów. w 2020 r. otworzyła 129 placówek. Sprzedaż w sklepach Biedronki wzrosła w 2020 roku do 13,47 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7858
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,15

  • Śr

    2,58

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.