Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Ajentami kiosków Ruchu mogą być emeryci i studenci

Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego poszukuje pracowników. Posiada niemal 700 punktów, które stoi pustych, pracę chce zaoferować emerytom i rencistom oraz studentom - podają wirtualnemedia.pl
Reklama

W rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną” podczas Kongresu 590 wiceprezes firmy Piotr Regulski stwierdził, że obecny zarząd ma „nowoczesny i innowacyjny sposób na biznes”. Firma chce postawić na automatyzację punktów oraz rozpocząć rekrutację nowych pracowników. - To prawda, że dla Ruchu zaczął się nowy etap, ostatni kwartał to pierwszy, w którym obserwujmy powolne odbicie się od dna i poprawę wyników. Chcemy pokazać, że mamy pomysł na Ruch i chcemy, aby się rozwijał. (…) Szukamy pracowników i współpracowników, bo chcielibyśmy, aby trafili do nas ludzie, którzy będą chcieli robić z nami biznes, będą prowadzić u nas własną działalność i prowadzić nasze punkty - powiedział Piotr Regulski. Dodał, że obecnie dystrybutor prasy ma blisko 700 punktów, które stoją puste. - Dzisiaj mamy taki pomysł, aby mieć na jeden punkt dwie umowy – dwóch ajentów, albo na jedną umowę - dwóch ajentów, którzy potrafią ten punkt razem prowadzić. Chcielibyśmy aktywizować ludzi, którzy mają czas do południa – na przykład emerytów, rencistów, a po południu studentów – podsumował Regulski.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.