Akademia Wypieków o jakości pieczywa w Biedronce
- Minione 12 miesięcy przyniosło duży postęp w zakresie wzrostu jakości produktów piekarskich sprzedawanych w Biedronce, ich ekspozycji i poprawie oświetlenia w tej części sklepu - ocenia Andrzej Piętka z Akademii Wypieków w rozmowie z portalemspozywczym.pl.
Reklama
Piętka chwali sieć należącą do Jeronimo Martins za podniesienie poziomu oferty i dbanie o miejsce na półkach dla pieczywa od regionalnych dostawców. Ekspert zwraca też uwagę na przejrzyste podawanie przez Biedronkę składu chlebów klientom i informowanie o dostawcach pieczywa.
- Biedronka wymaga od producentów używania naturalnych składników w recepturach i cały czas podnosi poziom jakości oferowanego pieczywa. Już teraz w wielu polskich piekarniach, niezwiązanych współpracą z tą firmą, właściciele piekarni wymagają od przyjeżdżających do nich technologów, aby "zrobili" wskazany konkretnie chleb, taki jak sprzedaje Biedronka - mówi Piętka.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama