PARTNER PORTALU

Aldi chce budować wizerunek pracodawcy na LinkedIn

Autor: EK 14 lipca 2021 09:26

Aldi chce budować wizerunek pracodawcy na LinkedIn fot. Aldi

ALDI Polska uruchamia oficjalny profil na LinkedIn by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Przed startem profil zgromadził ponad 1400 obserwujących. W 2020 r. sieć uruchomiła Instagrama oraz w 2019 r. oficjalny profil na Facebooku.

Sieć chce zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym oraz wśród poszukujących pracy. Sieć przedstawi swoje zespoły i ekspertów. LinkedIn będzie również miejscem, w którym obserwujący dowiedzą się więcej o samej marce, jej historii, rozwoju ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności. Nie zabraknie treści dotyczących odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju, a także eksperckiej wiedzy w odniesieniu do trendów w branży retail.

- Na naszym kanale coś dla siebie znajdą zarówno kandydaci, profesjonaliści z branży i miłośnicy kreatywnej komunikacji – wyjaśnia Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i Komunikacji ALDI Polska.
W 2019 roku ALDI uruchomiło swój fanpage na Facebooku, który śledzi ponad 40 tysięcy odbiorców, a w 2020 roku sieć weszła na Instagram gdzie zgromadziła niemal 7 tysięcy obserwujących.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Klient 2021-07-14 10:12:04

    Niech lepiej Aldi prześwietli sobie swoich pracowników jak wywiązują się z wykonywania swoich obowiązków zawodowych (np. kierownicy sklepów), bo z miesiąca na miesiąc dostrzegam coraz gorsze zatowarowanie sklepów i to w produkty stricte podstawowe m. in. z asortymentu marki własnej (np. produkty nabiałowe). Aldi w moim subiektywnym odczuciu na przestrzeni ostatnich miesięcy znacząco obniżył loty (niestety) nad czym jako klient, robię tam obecnie coraz rzadziej zakupy (z ww. powodu) nad czym ubolowem bo ich sklepy stanowiły naprawdę przyjemną alternatywę dla pożal się biedronek.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9152
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.