PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Aldi debiutuje na Instagramie, by dotrzeć do młodszych grup docelowych

Autor: dlahandlu.pl 3 czerwca 2020 14:13

Aldi debiutuje na Instagramie, by dotrzeć do młodszych grup docelowych Aldi chce dotrzeć do młodych konsumentów, fot. mat. pras.

Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w social mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami.

„Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna prezentowana w newsfeedzie oparta wyłącznie o materiały zdjęciowe bez ingerencji graficznej.

Bohaterami kampanii reklamowej, jak i profilu ALDI na Instagramie, są wybrane produkty marek własnych z różnych kategorii asortymentowych, zaś sam slogan nawiązuje do jednej z cech tożsamości marki, definiującej ALDI jako „sklep sprawdzonych i przetestowanych przez klientów produktów”.  ALDI chce dotrzeć do młodszych grup docelowych, mniej angażujących się na Facebooku. Sieć szczególnie mocno stawia tu na wiarygodność i autentyczność przejawiającą się w sposobie prezentowania treści. Wszystkie posty (poza InstaStories) budowane będą w oparciu o zdjęcia, na których zaprezentowane zostaną oryginalne produkty marek własnych ALDI.

- Naszym założeniem strategicznym jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Właśnie dlatego kluczowe jest dla nas budowanie świadomości marki w nowym kanale i kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i wartej lepszego poznania. Na Instagramie prezentować będziemy nasze produkty w designerski, nieoczywisty i kreatywny sposób,  z lekkim przymrużeniem oka. Odpowiadamy w ten sposób na potrzeby klientów, którzy na Instagramie poszukują rozrywki, informacji i inspiracji. Na naszym kanale coś dla siebie znajdą zarówno miłośnicy kreatywnej komunikacji, dobrego jedzenia i jakościowych produktów – wyjaśnia Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI Polska.

Prowadzony od jesieni 2019 roku fanpage ALDI na Facebooku polubiło ponad 30 tysięcy odbiorców, a tygodniowo sieć dociera ze swoimi  postami do 3 milionów osób.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6953
Ilość aktualnych ofert: 424632

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,56

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.