Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi i Lidl odbierają brytyjskim sklepom udział w rynku produktów Halloween

Wydatki związane z Halloween w Wielkiej Brytanii wzrosną w tym roku o 1,7 proc. co oznacza spowolnienie wzrostu wobec poprzednich lat. Rekordowy wzrost zanotuje sektor odzieży helloweenowej, o 3,1 proc. Natomiast wydatki na dekoracje i rozrywkę związaną z tym obyczajem ogółem spadną, czego powodem jest rosnący udział dyskontów w tym rynku – wynika z informacji Globaldata.
Reklama

- Zwiększa się liczba detalistów wchodzących na rynek produktów Halloween, którzy wcześniej nie posiadali takiej oferty – mówi Eleanor Parr, retail analyst w firmie Globaldata. Jak tłumaczy, sieci chcą w ten sposób zwiększać sprzedaż, w obliczu coraz trudniejszej sytuacji na rynku.

Najbardziej popularną siecią pod względem produktów halloweenowych w 2016 roku była ASDA. Jednak ta sieć straciła ostatnio na rzecz dyskontów Aldi i Lidl, pod względem udziałów rynkowych, odwiedzalności i sprzedaży. Dlatego utrzymanie pozycji numer jeden na tym rynku może stanowić dla ASDA wyzwanie. Tym bardziej, że sieć odczuwa silną konkurencję ze strony sieci dyskontowych non-food, jak np. H&M, Home Bargains czy Poundland. Sieci te poprawiły w tym roku swoją ofertę halloweenową, jednocześnie proponując konkurencyjne ceny.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.