Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi: Kategoria gotowych wypieków przed Wielkanocą rośnie o 90 proc.

Marka ALDI przeanalizowała najbardziej wzrostowe kategorie produktowe w swoich sklepach przed świętami. Okazuje się, że w przypadku tych najpopularniejszych klienci sieci potrafią zwiększyć swoje zakupy nawet o 90%
Reklama

Przygotowania do Bożego Narodzenia, jak i Wielkanocy, to zawsze najbardziej intensywny czas dla handlu detalicznego. Jako uważny i świadomy przedsiębiorca ALDI analizuje trendy konsumenckie, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz inspirować ich do dalszych zakupów. Dyskonter przyjrzał się, w których kategoriach, w ostatnich latach, odnotował największe wzrosty. 

Kategoria alkoholi cieszy się w okresach przedświątecznych dużym zainteresowaniem

Jak wynika z badań własnych ALDI już nawet 3 tygodnie przed Wielkanocą rośnie sprzedaż w kategoriach, które służą np. do wypieku ciast. I tak: składniki do pieczenia (mąki, cukier, proszek do pieczenia) przyjmują wartości dwukrotnie wyższe niż ich średnie obroty, a masła, mleka i śmietany rosną o 50%. Klienci ALDI również chętnie korzystają z ciast oferowanych w sklepie - kategoria gotowych wypieków rośnie w tym okresie aż o 90%. Również kategoria alkoholi cieszy się w tych okresach dużym zainteresowaniem klientów. Polacy chętniej sięgają po wina (zwykłe oraz musujące) oraz alkohole mocniejsze. 

Mięso z kaczki częściej wybierane, niż mięso z kurczaka

 Tradycyjnie wyroby wędliniarskie są grupą, po którą klienci ALDI w okresie przedświątecznym sięgają chętnie, a kategoria ta rośnie o ponad 50%.  Podobnie silne wzrosty dotyczą świeżego mięsa. Co ciekawe, klienci ALDI w tym czasie częściej wybierają mięso z kaczki niż z kurczaka. Specjalnie z myślą o konsumentach, którzy poszukują bardziej wyszukanych smaków w tej kategorii ALDI  włączył w tym roku do oferty także mięso z jelenia, czy królika. 

Równie dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju słodycze. Poza uwielbianymi czekoladami marki własnej i słynnej Orzechowej z okienkiem, klienci najczęściej sięgają po oferty specjalne, okazjonalne słodycze wielkanocne, jak czekoladowe jajka i zajączki.

ALDI obserwuje również zwiększone zainteresowanie produktami z oferty non-food. Z uwagi na charakter świąt, są to głównie rzeczy, które można ofiarować dzieciom w prezencie, jak zabawki, książki, odzież dziecięca, czy takie, które posłużą do przyrządzenia świątecznych potraw, udekorowania stołu, czy przygotowania tradycyjnego koszyczka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.