Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi Nord i Süd ze wspólnymi markami własnymi

Aldi Nord i Aldi Süd pracują nad wcześniej ogłoszoną standaryzacją swoich marek własnych. Do końca tego roku większość asortymentu zostanie zmodyfikowana.
Reklama

W tym roku obie gałęzie sieci dyskontowej połączą około stu marek: Aldi Nord zaoferuje Aldi Süd dziesiątki marek własnych i odwrotnie. Zmiany wpłyną głównie na nazwy produktów i ich opakowania. W niektórych przypadkach sam produkt również zostanie zmodyfikowany, na przykład w postaci nowej odmiany lub w pełni zmienionej receptury.

Aldi uważa ujednolicenie i odświeżenie marek własnych za logiczny krok, który powinien zapewnić sieci mocniejszą pozycję rynkową i konkurencyjność.

Około 90proc. asortymentu dyskontera składa się z marek własnych. Do końca roku większość prac w tym zakresie powinna zostać zakończona.

Asymilacja marek własnych została ogłoszona już w połowie ubiegłego roku. W ostatnich latach Aldi Nord i Süd coraz bardziej się do siebie zbliżają: na przykład we wspólnych kampaniach marketingowych. W zeszłym miesiącu pojawiły się pogłoski, że obie gałęzie sieci planują całkowite połączenie, ale detaliści temu zaprzeczyli.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum