PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Aldi obniży zawartość soli i cukru w produktach marek własnych

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2020 12:08

ALDI obniży zawartość soli, cukru i tłuszczu w produktach marek własnych i zapowiada rozszerzenie oferty produktów ekologicznych, wegańskich i wegetariańskich.

Udział produktów ekologicznych (BIO), wegetariańskich/wegańskich i produktów z certyfikatem Fairtrade w asortymencie sklepów ALDI Nord stale rośnie. W roku 2019 sieć oferowała 265 produktów Fairtrade, co oznacza wzrost o 190 procent w porównaniu z rokiem 2018. W Polsce, na przestrzeni minionych dwóch lat ich liczba wzrosła z 6 do 87. Liczba produktów marek własnych z logiem produkcji ekologicznej UE zwiększyła się z 45 do 134. W minionym roku ALDI w kraju nad Wisłą sprzedawał 73 produkty opatrzone etykietą V-Label, oznaczającą produkty wegańskie i wegetariańskie.
W ramach Zrównoważonego Odżywiania, ALDI deklaruje redukcję soli, tłuszczu, cukru oraz zwiększenie zawartości błonnika w produktach marek własnych do końca 2022 roku. Opracowana zostanie oferta dla klientów o szczególnych potrzebach żywieniowych oraz rozszerzony asortyment m.in. dla osób, które zrezygnowały ze spożywania mięsa. W całej grupie dla marek własnych wprowadzone zostaną specjalne etykiety Nutri-Score.
Do końca 2021 roku sieć planuje zwiększyć udział produktów pochodzących od lokalnych dostawców – rolników i małych przedsiębiorców. W Niemczech wprowadzona została marka własna EINFACH REGIONAL (Po Prostu Regionalne), która promuje lokalne i regionalne produkty. Z kolei w ALDI we Francji i Polsce produkty krajowe oznaczane są specjalnymi etykietami. W Polsce są to Produkt Polski, Dziedzictwo Kulinarne oraz Jakość Tradycja.

W ofercie sieci znajdują się produkty wykorzystujące wyłącznie certyfikowany olej palmowy. Do końca 2025 roku dostępna w sieci odzież i tekstylia domowe będą miały w swoim składzie wyłącznie certyfikowaną bawełnę. W ALDI nie kupimy kwiatów i roślin, które nie pochodzą ze zrównoważonych upraw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6338
Ilość aktualnych ofert: 470250

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.