Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi otwiera outlety. Co znajdziemy na przysklepowych wyprzedażach?

22 lipca Aldi uruchomił przysklepowe outlety. Dedykowane strefy pojawiły się w sześciu lokalizacjach w Polsce. Tam, w outletowych cenach można zakupić odzież, narzędzia, artykuły dla domu i ogrodu. Produkty objęte specjalną promocją będą dostępne w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów. Z formatem outlet flirtuje także Biedronka, która prowadziła Towaroteki a potem wyprzedawała art. przemysłowe właśnie w sklepach outletowych.
Reklama

ALDI zachęca klientów do zakupów tworząc przysklepowe outlety w sześciu lokalizacjach - w Zielonej Górze, Zduńskiej Woli, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i w Dąbrowie Górniczej. W outletach znajdują się produkty z kategorii dom (sprzęty i akcesoria do kuchni łazienki, dekoracje), ogród (narzędzia, sprzęty, akcesoria),  garaż i majsterkowanie,  aktywny wypoczynek oraz moda - dla niej, dla niego i dla dzieci.

Wśród produktów objętych rabatem znajdują się między innymi wielofunkcyjny robot kuchenny, golarki i maszynki do strzyżenia włosów i brody, elektryczny pilnik do stóp, czy kamera samochodowa. W promocyjnej ofercie są także liczne akcesoria do gotowania i sprzątania oraz asortyment odzieży i obuwia dla dzieci i dorosłych – w tym stroje kąpielowe, bielizna, spodnie, koszulki, bluzy, sukienki i piżamy, spodenki rowerowe, rękawiczki, bieliznę rowerową i koszulki. Dla amatorów ogrodnictwa sieć przygotowała szeroki wybór narzędzi ogrodowych – między innymi sekatory z ostrzem tnącym ze stali SK5. Natomiast majsterkowicze w outletach ALDI znajdą narzędzia miernicze, suwmiarki cyfrowe z wyświetlaczem LCD oraz szafę warsztatową z mocowaniem ściennym.

Dyskonter w ofercie outletowej zamieścił również prześcieradła z certyfikacją OEKO-TEX, dywany, pościele z fotonadrukami, narzuty oraz pięciowarstwową wodoodporną nakładkę na materac, którą można prać w 95 stopniach i suszyć w suszarce.

W 2018 roku Biedronka uruchomiła outlet m.in. w Poznaniu. Oferował produkty przemysłowe marek Hykker, Smukee, Hoffen, Gardenic, czyli sprzęt RTV i AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, akcesoria do ogrodów oraz chemię gospodarczą i kosmetyki w cenach od 30 do 80 proc. niższych od standardowych. Od 2014 roku Biedronka prowadziła wyprzedaż asortymentu non food w sklepach z logo Towaroteka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum