Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi: Przez ostatni rok zyskaliśmy więcej regularnych konsumentów

Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Od tego czas nastąpił wzrost świadomości i silniejsze przywiązanie klientów do marki.
Reklama

W ciągu minionego roku, w 6 etapach Wielkiego Testu, przetestowano 33 produkty  marek własnych. 

- Obserwujemy wyraźną poprawę percepcji asortymentu ALDI - co trzeci klient uważa, że nasza oferta jest bardzo szeroka. Przez ostatni rok zyskaliśmy więcej regularnych konsumentów, którzy wyrażają także dużą skłonność do polecania marki – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI.– Przede wszystkim pogłębiliśmy znajomość klientów, poznaliśmy ich upodobania i opinie o produktach, a to pozwala nam połączyć marketingową wiedzę ze świadomie budowaną ofertą asortymentową – dodaje Barańska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum