Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi rusza z kanałem dla graczy

Aldi Nord i Süd zakładają nową wspólną markę o nazwie „Aldi Gaming”. Główny nacisk położony jest na uruchomienie własnego kanału na popularnej wśród graczy platformie streamingowej Twitch.
Reklama

Dzięki nowej marce dyskontowi detaliści będą w przyszłości oferować swoim klientom treści w postaci transmisji na żywo i samouczków, różne produkty dla graczy, konkursy i inne usługi. Kanał „Aldi Gaming_TV” będzie rozwijany na platformie streamingowej Twitch, która jest spółką zależną firmy Amazon.

Aldi zaangażowało czterech wybitnych graczy, aby zagwarantować przedsięwzięciu sukces. Ponadto dyskont będzie sponsorem Prime League, największego turnieju w regionie związanego z grą „League of Legends”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum