Aldi rusza z kopyta - chce potroić liczbę otwieranych sklepów w Polsce!

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2020 10:13

Aldi rusza z kopyta - chce potroić liczbę otwieranych sklepów w Polsce! fot. materiały prasowe

Aldi szuka działek pod inwestycje. W najbliższych latach ma nawet potroić liczbę otwieranych sklepów. Sieć gotowa na dynamiczny rozwój w Polsce.

Aldi z nową strategią marketingową od 2019 roku umacnia rozpoznawalność marki i zwiększa zapotrzebowanie rynkowe konsumentów na nowe sklepy w Polsce. Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa sieć kontynuuje działania związane z rozwojem marki.

Zmiana głównego hasła reklamowego Aldi, start największej dotychczas dla sieci kampanii marketingowej w kraju, obecność w Social Mediach, 6 nowych otwarć oraz utworzenie nowych biur regionalnych w Krakowie, Gdańsku, Lublinie i Szczecinie to najważniejsze wydarzenia 2019 roku. Po przejściowym wstrzymaniu otwarć z powodu wybuchu pandemii koronawirusa sieć powraca do swoich planów i zapowiada nawet trzykrotny wzrost otwieranych sklepów do końca 2022 roku. Pod swoje inwestycje Aldi szuka działek i lokali o minimalnej powierzchni 800 mkw..

 -  Mamy ambitne plany rozwoju sieci na najbliższe lata, w ramach których do końca 2022 roku chcemy potroić liczbę otwieranych sklepów. Oczywiście jest to uzależnione od wielu zmiennych i dajemy sobie prawo do bieżącej aktualizacji. Jak pokazują wydarzenia ostatnich miesięcy na świecie, sytuacja może dynamicznie zmieniać się, ale to jest cel, do którego dążymy. Minione dziesięciolecie stworzyło doskonałe podwaliny do tego kroku, jesteśmy gotowi do przejęcia nowych obiektów czy działek pod budowę. Niezmiennie w ich doborze kierujemy się precyzyjnie dobranymi lokalizacjami ze szczególną dbałością o komfort i doświadczenia zakupowe naszych klientów – podsumowuje Oktawian Torchała, CEO ALDI w Polsce.

Lokalizacja to bardzo ważny czynnik wyboru sklepu na codzienne zakupy. Dotychczas ALDI szukało działek lub nieruchomości w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, a więc w województwach, w których już zaznaczyło swoją obecność i marka Aldi została dobrze przyjęta przez klientów. Dzięki stale wzmacnianej kadrze personalnej, która liczy już kilkadziesiąt osób oraz nowym, regionalnym biurom ekspansji w 8 miastach Polski, Aldi od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski.

Przeczytaj także:

Sieć wkroczyła w kolejny etap działalności, podkreślając swoją tożsamość sprzedażową i marketingową, a przede wszystkim zmieniając komunikację kierowaną do klientów i przygotowując ich na nowe otwarcia sklepów w całej Polsce.

- Wewnętrzne badania firmy pokazują, że zmiana formatu Aldi została zauważona i dobrze oceniona przez 97% klientów, którzy chętniej wybierają sklep Aldi na codzienne zakupy. Przed wybuchem pandemii koronawirusa zwiększona była częstotliwość odwiedzin w sklepach, klienci częściej polecali też swoje ulubione produkty z oferty Aldi kolejnym osobom. Planowane inwestycje mają ułatwić klientom dostęp do oferty  - dodaje Oktawian Torchała, CEO ALDI w Polsce.

Aldi aktualnie posiada w Polsce 141 sklepów. W minionym roku otwartych zostało 6, zaś od stycznia sieć otworzyła 4 nowe sklepy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Papandreu 2020-08-22 20:22:38

    od 10 lat słyszę: przyśpieszamy rozwój, podwajamy, potrajamy, poczwaramy :) liczbę otwarć. I co? 2019 = 6 otwarć !!!!!, 2020 = połowa roku 4 otwarcia!!!!! GREAT

  • Alibaba 2020-06-11 08:49:59

    Oby ilość nie wpłynęła na jakość. W sklepach ALDI jest czysto i nie ma problemu z cenowkami. Oby to się nie zmieniło.

  • Nick 2020-06-09 14:47:55

    Put one near Dluga Ogrody, Gdansk

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6473
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.