PARTNER PORTALU

Aldi z akcją "1001 powodów, by wpaść do Aldi"

Autor: dlahandlu.pl 3 lutego 2021 11:15

Sieć Aldi ruszyła z akcją "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie". Sieć jako swoje atuty podaje m.in. wdrożenie nowego konceptu wizualnego w ciągu 1,5 roku we wszystkich sklepach. 


Aldi chce przypomnieć konsumentom atuty marki związane z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz słodyczy, po które wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji ALDI oraz Klubu Komediowego.

 - Według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte ALDI utrzymuje pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie. W 2017 roku asortyment sieci w Polsce uległ podwojeniu. W Polsce ALDI zatrudnia 3412 osób i ma 163 sklepy. Prawie połowa marek własnych ALDI produkowana jest w Polsce. W 2020 roku otworzyliśmy 24 nowe sklepy. W raporcie medialnym za 2019 rok na tle marek konkurencyjnych ALDI awansował na trzecie miejsce pod względem medialności. We wszystkich wskaźnikach medialnych ALDI rośnie szybciej niż liderzy branży dyskontów. 

Przeczytaj także:

Kampania 1001 powodów, by wpaść do ALDI obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube ALDI pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do ALDI.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Klient 2021-02-08 21:28:13

    Sklep nr 028 Wągrowiec - jakoś nie przypomina wizualnie wewnątrz konceptu Aniko który jest w sklepie w Koziegłowach czy na Wilczaku w Poznaniu. To w końcu wszystkie mają ten nowy koncept, czy w tym jednym jednak nie?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8295
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,58

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,88

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.