Aldi z mocnym finiszem - 14 nowych sklepów do końca grudnia

Dotychczas ALDI obecne było głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Dzięki wzmacnianej kadrze w dziale nieruchomości oraz nowym, regionalnym biurom w ośmiu miastach, ALDI od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski.
Od początku 2019 roku ALDI zwiększyło także wydatki na reklamę rozpoczynając kampanię marketingową w dużej mierze opartą o produkty marek własnych. Dyskont powiększa też udział lokalnych produktów w asortymencie. Prawie połowa marek własnych ALDI produkowana jest w Polsce.
- Polska to ważny i wymagający rejon w rozwoju sieci. Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi jak i lokalizacji naszych sklepów. Jesteśmy sklepem codziennych zakupów. Ta zasada przyświeca nam w doborze lokalizacji nowo otwieranych sklepów – tłumaczy Tomasz Gawlik, dyrektor obszaru nieruchomości i ekspansji sieci ALDI w Polsce.
Wszystkie 14 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta.