Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi z nową kampanią employer brandingową: Chcemy pokazać realia pracy w branży retail

ALDI buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem jeszcze silniej postawiła na kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów.
Reklama

Kampania, której hasłem przewodnim jest  #MocALDI, jest dwuetapowa i w formie teaserowej wystartowała 31 sierpnia. Drugi etap rusza 12 września i potrwa do 31 października. Jest to kolejna odsłona działań realizowanych pod parasolowym hasłem Napędzają nas ludzie, po prostu, które towarzyszy ALDI od 2021 roku.

Pracownicy w kampanii Aldi

Dyskonter oparł swoją komunikację na autentycznych przekazach, które miały pokazać prawdziwe realia pracy w branży retail. Moc, która się liczy! Moc Zespołu – tak sieć opowiada o atmosferze, jaka panuje w pewnym miejscu pracy, które czeka na kandydatów w ALDI.

W najnowszej kampanii pojawiają się Kapitan ALDI, As Przestworzy, Poszukiwaczka przygód i Pani Detektyw, w których wcielą się pracownicy ALDI - Patryk, Marcin, Andrianna i Monika. Filarem komunikacji jest spot wizerunkowy „Moc ALDI” z ich udziałem. Kandydaci będą mogli sprawdzić, do drużyny którego z bohaterów pasują, poprzez wzięcie udziału w dedykowanej „psychozabawie”.

- Już wiosenną kampanią przekonaliśmy rynek, że w ALDI na pracowników czeka pewne i stabilne miejsce pracy. Potwierdziły to realizowane przez nas badania. Wiemy, że przyjazna atmosfera (wyrażana relacjami ze współpracownikami i przełożonymi) jest jednym z trzech najważniejszych aspektów, które decydują o rozważaniu podjęcia pracy w danej firmie. Dlatego oddajemy głos naszym pracownikom, by sami opowiedzieli o atmosferze i warunkach pracy. To ich opinia ma największe znaczenie Chcemy przełamywać stereotypy i przyciągać uwagę kandydatów poprzez niestandardową formę i narzędzia komunikacyjne. Chcemy pokazać realia pracy w branży retail. Odważnie i otwarcie mówimy, że ta praca nie jest dla każdego, że nie każdy dostosuje się do dynamiki, która jest wpisana w naszą codzienność. Podkreślamy jednocześnie, że #teamALDI tworzą ludzie życzliwi, którzy sprawią, że nowo zatrudniony pracownik będzie czuł, że to właściwe miejsce dla niego – mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji i Employer Brandingu ALDI w Polsce.

Na potrzeby kampanii sieć utworzyła landingpagewww.mocaldi.pl z angażującą psychozabawą. ALDI zaplanowało szereg działań w social mediach, wykorzystując przy tym specjalny filtr na Instagramie łamiący stereotypową konwencję komunikacji z kandydatem do pracy. Mocnym punktem kampanii są nośniki outdoorowe, w tym podświetlony billboard w ścisłym centrum Warszawy, prezentujący wizerunki pracowników ALDI. Komunikacja będzie wsparta kampanią banerową na najpopularniejszych jobboardach – pracuj.pl i OLX.  Za opracowanie kreacji odpowiada agencja GROW oraz dom produkcyjny IKONA.

ALDI w Polsce posiada 216 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum