Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Aldi z nową ogólnopolską kampanią

Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” wystartowała najnowsza kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom.
Reklama
  • ALDI ma to COŚ – nowa kampania i pierwsza w historii marki reklama telewizyjna.
  • To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie także reklamę telewizyjną.

 

Wyróżnikiem idei kreatywnej jest określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych oraz kontekstu komunikacji. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom ALDI charakterystyki i rozpoznawalności. Komunikacja jak zawsze pełna jest humoru i bliska codziennym sytuacjom, z których narodziła się sama idea kampanii - bo ile razy przy wychodzeniu na zakupy pada pytanie: „Idę na zakupy , chcesz coś?”, tyle razy padają prośby i odpowiedzi  o to „coś”. I ALDI zawsze MA TO COŚ - coś słodkiego, coś na obiad, coś w promocji, coś na ząb. Atutem kampanii jest czytelność i autentyczność – zanurzona w codzienności, przemawia potocznym językiem do konsumenta. 

- Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w ALDI to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła Raz ALDI zawsze ALDI. Nie zawsze wiemy, jak to „coś” nazwać, za to zawsze jesteśmy pewni, że dobrze wybierzemy. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.

Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2000 nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, reklama ALDI będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digita out of Home) – w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w Internecie i telewizji. – To bez wątpienia największa akcja reklamowa sieci od czasu jej wejścia na rynek Polski. –ALDI konsekwentnie rozwija się, otwierając nowe sklepy. Dziś już jesteśmy obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię telewizyjną, która jest kolejnym krokiem wzmacniającym rozpoznawalność marki w Polsce – dodaje Agnieszka Barańska.

Szeroka skala działań promocyjnych

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.