Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aldi z ofertą drewnianych zabawek marki własnej

Już od soboty 12 listopada ALDI rusza z ofertą świąteczną dla najmłodszych. Na sklepowych półkach pojawią się wyjątkowe, drewniane zabawki PLAYLAND - marki dostępnej jedynie w ALDI. Sieć informuje, że wartość sprzedaży zabawek rośnie o 50% rok do roku.
Reklama

Produkty PLAYLAND z najnowszej oferty ALDI posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), gwarantujący bezpieczną zabawę. Zostały wyprodukowane ze zrównoważonych zasobów leśnych i z ograniczeniem wykorzystania środków chemicznych, w tym pestycydów i nawozów sztucznych. Ponadto zabawki są zgodne z zasadami pedagogiki Montessori.

Przedświąteczny wzrost sprzedaży

W okresie przedświątecznym ALDI odnotowuje średnio trzykrotny wzrost sprzedaży zabawek w porównaniu do średniej całego roku. Porównanie wartości sprzedaży rok do roku to z kolei wzrost o 50% w ALDI. Jak podkreśla sieć ma na to wpływ zarówno atrakcyjność organizowanych promocji, jak i wzrost rozpoznawalności samej marki ALDI, której liczba klientów w ujęciu rocznym zwiększyła się o ponad 12%.

Rusza Black Week w ALDI

W ofercie zabawkowej ALDI będzie można zakupić szereg produktów rozwijających dziecięcą kreatywność i motorykę. Wśród nich między innymi; drewniany wózek z lodami, stół narzędziowy oraz drewniana kuchnia w cenie 149 zł; zestaw drewnianych gier planszowych w cenie 49,99 zł oraz drewniana kasa fiskalna i waga w cenie 39,99 zł. Wszystkie produkty są w przyjemnych, pastelowych kolorach, a liczne akcesoria zestawów urozmaicą każdą zabawę. Warto dodać, że od 14.11 w ALDI ruszy akcja Black Week ze zniżkami sięgającymi do 50%. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum