PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Aldi zmienia strategię cenową na rodzimym rynku

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2019 11:32

Sieć Aldi dostosowała strategię cenową dla swojego rynku krajowego: produkty sprzedawane dotychczas w stale niskich cenach będą droższe, a promocje produktów brandowych - rozszerzone.

Zarówno Aldi Nord, jak i Aldi Süd oferują promocje na produkty markowe od początku 2019 r., co oznacza dość istotny zwrot: detalista tradycyjnie zawsze stosował strategię ustalonych niskich cen, ale podejście to stało się mniej atrakcyjne ze względu na działania konkurencji. Nowa polityka cenowa ma ułatwić skuteczniejszą rywalizację z Lidlem, który od pewnego czasu oferuje zniżki na produkty markowe. 

Aby zyskać pewną swobodę w zakresie promocji cen, Aldi podnosi obecnie ustalone ceny wielu produktów do poziomu konkurencji - podała "Lebensmittel Zeitung". Na przykład: cena za pudełko lodów Langnese Cremissimo (Unilever) została podniesiona do 3,29 euro, ale podczas promocji będzie wynosić od 1,85 do 1,99 euro. Nie wiadomo, czy zmiana kursu jest mądrym posunięciem,  niemieckie media w większości podkreślają, że Aldi stał się teraz droższy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,06

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7911
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.