Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Algorytmy doradzą klientom sklepów COS

Technologia odgrywa kluczową rolę w poprawie doświadczeń zakupowych i budowaniu odpowiednich relacji z klientami - uważa Grupa H&M. Detalista testuje innowacyjne rozwiązania w sklepach swojej modowej marki COS.
Reklama

Wirtualne dopasowanie odzieży

W amerykańskich sklepach COS H&M wdraża projekt pilotażowy z nowymi rozwiązaniami, których celem jest zapewnienie kupującym bezproblemowych i przyjemnych zakupów. Klienci mogą uzyskać porady dotyczące stylu, szybszą realizację transakcji oraz ulepszone opcje dostawy i zwrotu.

W pierwszym sklepie pilotażowym w Beverly Hills, COS wyposażył przymierzalnie w inteligentne lustra, które rozpoznają produkt, rozmiar i kolor, a następnie udzielają klientom osobistych porad dotyczących stylizacji. W samym sklepie znajdują się inne rodzaje luster, w których klienci mogą wirtualnie przymierzyć ubrania. H&M testuje także nowe, szybsze rozwiązania kasowe. Klienci nie muszą już stać w kolejce, ale mogą dokonywać zakupów z personelem w sklepie.

Porady algorytmów

Po pierwszych pozytywnych doświadczeniach w Beverly Hills, H&M chce wprowadzić tę technologię do kolejnych amerykańskich sklepów COS. Nie wiadomo, czy i kiedy technologia trafi również do Europy.

Zastosowanie innowacyjnej technologii w przestrzeni sklepowejnie jest niczym nowym. Amerykańska sieć odzieżowa Rebecca Minkoff już od kilku lat używa takich cyfrowych gadżetów. Niedawno Amazon otworzył swój pierwszy sklep odzieżowy Style. Kupujący robią tam zakupy za pośrednictwem aplikacji i otrzymują spersonalizowane porady dotyczące stylu oparte na algorytmach.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum